10 грудня 2014 року відбулося засідання міського методичного об’єднання бібліотекарів ЗНЗ за темою: "Впровадження інноваційних технологій в діяльність шкільних бібліотекарів".
На ньому було розглянуте питання:
шляхи оптимізації діловодства шкільної бібліотеки та проведене
практичне заняття № 3:"Налаштування та запровадження в роботу 1, 2, та 3 частин електронного щоденника".
Мета занняття:
- познайомити бібліотекарів міста з роботою "Електронного щоденника", як можливим варіантом оптимізації діловодства шкільної бібліотеки;
- привернути увагу колег до ролі ІКТтехнологій у роботі шкільних бібліотек;
- розширити знання бібліотекарів про можливості роботи з програмою Microsoft Office Excel;
- створювати умови для підвищення професійного рівня та результативності роботи через запровадження інформаційних технологій;
- викликати й активізувати інтерес до запропонованої теми;
- підвищувати статус шкільного бібліотекаря;
- завершити серію уроків з оволодіння покроковим алгоритмом роботи з програмою"Електронний щоденник роботи бібліотеки"
Обладнання: паперовий щоденник, роздрукований електронний щоденник, комп'ютери.
Роздатковий матеріал: роздрукований на кожного учасника семінару покроковий алгоритм впровадження в роботу "Електронного щоденника" - заняття № 3.
Завдання, які повинні виконати самостійно учасники заняття № 3.
- навчитися налаштовувати та правильно заповнювати частину 1 "Облік читачів та відвідування";
- копіювати та переносити формули з одрого аркуша на інший;
- налаштовувати та правильно заповнювати частину 2 "Облік видачі книг та інших матеріалів";
- коригувати кількість користувачів у щоденнику;
- розміщувати записи масових заходів бібліотеки в частині 3 "Облік заходів бібліотеки".
Немає коментарів:
Дописати коментар