середу, 3 травня 2017 р.

ДИВОСЛОВО та БIБЛIОТЕЧКА 

ДИВОСЛОВА (oстаннiй номер)

МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ МОВИ Й ЛIТЕРАТУРИ
ОБГОВОРЮ╙МО, ОСМИСЛЮ╙МО, ПРОПОНУ╙МО
1. "Лiтература" у школi: знищу╨мо поступово (стор. 2)
КОМПЕТЕНТНIСНЕ НАВЧАННЯ
2. Свiтлана НЕСТЕРЕНКО. Формування етнокультурно© компетентностi старшокласникiв засобами громадянсько© лiрики (стор. 6)
НОВИЙ ОСВIТНIЙ ПРОСТIР
3. Юрiй БОНДАРЕНКО. Дитиноцентризм у викладаннi лiтератури (стор. 11)
IНТЕГРОВАНЕ НАВЧАННЯ
4. Валентина СЛАВИЧ, Мирослава ЛУКАШЕНКО. Шiстдесятництво як явище соцiальне i культурологiчне (Бiнарний урок в 11 класi) (стор. 15)
УРОК ПIСЛЯ УРОКIВ
5. Олена ПАВЛЕНКО. Читацька конференцiя за твором Марi© Матiос "Солодка Даруся" (стор. 19)
* * *
6. Тетяна ПЕРЕДРIЙ. Складнi випадки правопису велико© лiтери (Урок у 10 класi) (стор. 24)
7. Алла ДРОБОТЕНКО. Роздiловi знаки в безсполучниковому складному реченнi (9 клас) (стор. 27)

МОВОЗНАВСТВО
8. Тетяна БЕЦЕНКО. Лiнгвокультурологiчний аналiз художнього тексту: основнi поняття (стор. 30)
9. Оксана КАЛИТА. "Свiй" i "чужий": лiнгвiстичний аспект концептiв у поемi Тараса Шевченка "Гайдамаки" (стор. 34)
10. Ольга КУЛАКОВСЬКА Деякi зауваги щодо iменника (стор. 38)
До мовних глибин
11. Галина ГОЛОСОВСЬКА. Укра©нською лежебока чи лежобока, або лежень, лежун? (стор. 40)
12. Василь ЗАДОРОЖНИЙ Як одного разу образ знiс образу (Мовознавчий жарт) (стор 43)

ЛIТЕРАТУРОЗНАВСТВО I КОМПАРАТИВIСТИКА
13. Людмила СКОРИНА. Специфiка аналiзу епiчного твору: теорiя i практика (На матерiалi оповiдання Валер'яна Пiдмогильного "Ваня") (стор. 45)
14. Роман ГОЛИК. Вiд романтизму до постмодернiзму: лектура й лiтература галицьких укра©нцiв ХIХ √ поч. ХХI ст. (стор. 51)
ПИСЬМЕННИК ПРО СЕБЕ
15. Володимир РУТКIВСЬКИЙ: дещо з бiографi© (стор. 59)
МУЗЕ╞ УКРА╞НИ
16. Надiя ОРЛОВА. Лiтературно-меморiальний будинок-музей Тараса Шевченка (стор 61)
Лiрична нота
17. Неонiла ЯНIЦЬКА (стор. 37)
Новочасна поезiя
18. Василь КУЗАН, Сергiй ТАТЧИН (стор. 42)


Календарно-тематичне планування урокiв укра©нсько© мови для 9 класу (Семестр I)
Проекти урокiв (стор. 2)
Вступ (стор. 4)
Повторення вивченого у 8 класi (стор. 6)
Пряма й непряма мова (стор. 17)
Складне речення. Складносурядне речення (стор. 35)
Складнопiдрядне речення (початок) (стор. 55)



З повагою,
Редакцiя журналу "ДИВОСЛОВО"

Немає коментарів:

Дописати коментар